luni, 8 iunie 2015

Ca o punte peste ape tulburi - Bridge Over Troubled Waters



Când ţi-e greu
şi te simţi neînsemnată,
când lacrimi ochii ţi-i scaldă
am să ţi le usuc eu.
Îţi sunt alături
când vremea îţi e împotrivă
şi prietenii te lasă în derivă,
ca o punte peste ape tulburi
am să mă întind.
Ca o punte peste ape tulburi
am să mă întind.

Când viaţa te doboară,
când eşti de pripas
şi noaptea coboară
eu n-am să te las.
Am să te prind
când neguri te cuprind
şi dureri te înconjoară,
ca o punte peste ape tulburi
am să mă întind.
Ca o punte peste ape tulburi
am să mă întind.

Fată de Argint, străbate,
treci peste toate...
Vremea-i a ta,
fă-ţi visurile adevărate...
Priveşte-le strălucirea...
Un prieten de-ai vrea,
am să-ţi fiu alături,
ca o punte peste ape tulburi
am să-ţi aduc liniştea.
Ca o punte peste ape tulburi
am să-ţi aduc liniştea.




Poezia Mayei mi-a adus în minte această melodie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu