joi, 1 decembrie 2011

1 Decembrie


Citeam astăzi un articol din care am să citez: " nu îţi urez la mulţi ani. Pentru că nu contează câţi vor fi. Contează cum vor fi. Calitatea, nu cantitatea. Sunt sigură că ai fi mult mai împăcată cu tine dacă ai avea 45 de ani şi ţi-ai fi trăit viaţa într-un mod cât mai plăcut şi liniştit, decât să ai 80 de ani şi să îţi blestemi zilele nenorocite pe care le-ai avut." (Nymphetamine - Draga mea Silvia)

Nu pot să-i spun ţării mele că nu contează câţi ani va mai exista, dar pot să-i doresc şi să-mi dorsc să fie toţi de calitate. Şi pentru aceasta avem nevoie de înţelepciune şi hărnicie. Pentru că noi suntem România şi calitatea timpurilor pe care le trăim e calitatea noastră.

Aşa că eu nu vă urez astăzi la mulţi ani, ci vă doresc din tot sufletul să fiţi înţelepţi şi harnici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu